Jäsenyyden hallinta – sujuvaa palvelua koko elinkaaren ajan




Jäsenyyden hallinta kattaa jäsenen koko polun liittymishetkestä aina jäsenyyden päivittämiseen ja neuvontaan saakka. Sen ytimessä ovat kaikki käytännön toimenpiteet, jotka varmistavat, että jäsenyys pysyy ajan tasalla ja jäsenten asioista huolehditaan luotettavasti. Tämä sisältää muun muassa henkilö-, työpaikka- ja koulutustietojen päivittämisen, laskutuksen ja maksujen käsittelyn, maksutapojen ja -syklien muutokset sekä jäsenmaksujen muistutukset. Lisäksi tarjoamme asiantuntevaa ja ystävällistä jäsenneuvontaa kaikissa tilanteissa.

Lähtökohtamme on yksinkertainen: jokainen jäsen ansaitsee oikea-aikaista, nopeaa, ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua. Jäsenpalveluasiantuntijamme ovat kokeneita ammattilaisia, jotka kehittävät osaamistaan jatkuvasti keskinäisen vuorovaikutuksen ja oppimisen kautta. Laadun varmistaminen ja vasteaikojen seuranta kulkevat mukana kaikessa tekemisessämme – näin pystymme tarjoamaan mahdollisimman hyvän palvelukokemuksen jokaisessa kontaktissa.

Palvelemme jäseniä monikanavaisesti heidän toiveidensa mukaisesti. Sähköposti, chat, pikaviestit ja puhelin muodostavat joustavan kokonaisuuden, jonka ansiosta jokainen jäsen löytää itselleen sopivimman tavan ottaa yhteyttä.

👉 Haluatko kuulla lisää monikanavaisesta jäsenpalvelusta ja sen onnistumisen edellytyksistä? Katso alla oleva webinaaritallenne:
Katso tallenne YouTubessa

Ota yhteyttä lomakkeella, niin suunnitellaan parhaat käytännöt juuri teidän jäsenten palvelemiseksi!
Tomi Kouva
050-3219589
tomi@membri.fi

Ota yhteyttä

TOMI KOUVA
050 321 9589
tomi@membri.fi

  • toimitusjohtaja
  • asiakkuudet
  • palvelukehitys
  • it- ja järjestelmäkehitys

KAI VAVULI
050 518 4779
kai@membri.fi

  • jäsenhankinta
  • jäsenkontaktoinnit
  • jäsenyyden hallinta
  • jäsenpalveluprosessit

JARI VARONEN
040 553 5243
jari@membri.fi

  • jäsenyyden hallinta
  • jäsenpalveluprosessit
  • taloushallinnon palvelut
  • jäsenmaksujen hallinta